Am intrat si eu in blogosfera

Cu chiu si vai am intrat si eu in blogosfera, mai degraba incitat de ceea ce am citit pe blogurile prietenilor mei. Va spun de la bun inceput ca nu-mi place cum arata blogul meu. In primul rand, poza mi se pare prea oficiala, prea „de buletin”. In al doilea rand, n-am gasit un titlu destul de haios ca sa-mi placa…. Asa ca am ales : aici voi scrie despre ce imi place si ce ma enerveaza….Ceea ce exprima starea mea de spirit….Daca aveti idei mai bune, le astept cu mult interes…

19 comentarii

Din categoria Uncategorized

19 răspunsuri la „Am intrat si eu in blogosfera

  1. Stas

    Bun venit, domnule Mihalache 🙂
    Intr-adevar, poza este prea „oficiala”, ar fi buna o poza mai „relaxata”
    Ce mai e prin Maramures ?

    numai bine 🙂

  2. Trebuie sa schimbi poza si titlul. Si te astept sa scrii…Bun venit printre noi….

  3. Hrebenciuc dijo

    Dane, esti vesnic nemultumit , dar asta nu e cel mai rau lucru care ti se poate intimpla.
    Fi tu insuti si totul va fi bine.

  4. dmihalache

    sorina, da-mi o idee de titlu….ca eu n-am

  5. forevergreen

    Va sfatuiesc din proprie experienta, sa va faceti mai multe bloguri, ca sa exersati.
    In alta parte va puteti inregistra cu un pseudonim, ca sa va puteti desfasura mai
    usor. E o simpla parere.

  6. Dan Mihalache…o sa te urmaresc cu placere de-acum incolo pe blog…:> si ca sa nu cumva sa-ti uit linkul…l-am adaugat la blogrollu-mi…Succes!

  7. Da domle, arata comunist rau, rosu` si stele alea!!!
    Iar in poza esti prea tzapan. Daca-l faci blog cu pareri personale si nu de propaganda politica sau ceva de genu` (mentionez ca nu te cunosc ca persoana publica si inca n-am dat un search in google, prefer sa te cunosc din ce scrii), trebuie facut mai casual si mai…cosy.

    In primul rand esti foarte ne-echilibrat in prezentare. Ce m-a frapat e stanga* oficiala, cu numele si titlul tau „deputat in parlamentul european” iar in dreapta e zona casual, ceva ce tine mai mult de „yo, man, hai sa stam la vorba”. Asta m-a dezorientat. Stanga duce cu gandul la persoana a II plural ca forma de adresare, dreapta la persoana a II singular si taifas. Care-i forma de fapt pe care o doresti aici pentru ca amestecate nu prea merg?

    Iar daca vrei idei de titlu (se aplica daca nu e blog oficial), uite ceva sugestii:
    „lumea de la fereastra mea” sau
    „pareri pe o margine de blog” sau
    „perfectionism ideatic si fuga de idei”
    cam astea mi-au venit acum in minte in minutul asta, daca vrei ma mai pot gandi un minut si-ti mai aduc un calup 🙂
    ca zau asa
    „aici scriu ce imi place si ce ma enerveaza” suna ca o compunere din scoala primara

    A, si bine ai venit in lumea virtuala.

    * dreapta/stagna aici se refera DOAR la pozitia textului. Si atat. Nu fac si nu stiu ce e aia politica. Deh, mi-s muiere, minte limitata.

  8. dmihalache

    da-mi o idee de casual sau…cosy. Raman dator…

  9. foloseste un alt template…iar headerul fa-l mai calduros…pana la urma…e important ceea ce scrii nu cum arata blogul…
    o alta idee „Scrisul pe blog,face politica un joc”

  10. dmihalache

    Poate ai dreptate…ai idee de alt template?

  11. cartofiprajiti

    Cutline mi se pare mult mai lejer…si e si tineresc…:D la inceput si eu nu imi gaseam tema potrivita…dar pana la urma m-am obisnuit…

  12. casual: politica in jeans
    cosy: la un pahar de vorba

  13. smarcastik

    Domnule Mihalache, ma bucur sa constat ca maia vem si noi ce sa va invatam, ca om fi satui de cate ne-au invatat pe noi oamenii politici.
    Dati un semn cand ati terminat „customizarea” site-ului ca sa vedem cu adevarat daca/ce msesaj aveti.

    Bafta multa,
    SMK!

  14. liliana

    Intr-adevar, cam oficial, dar abia mai incolo veti gasi templateul, tema, motto-ul potrivit. Vin ele…ideile, nicio grija.

    Bun venit,

    Liliana

  15. sorin

    o schimbare de look binevenita!mult mai comerciala ca cea de dinainte

  16. Bine ai intrat, Dane!

    Pe aici totul e bine. Codul e cam portocaliu dar daca mai intra vreo cativa pesedisti, se inroseste…
    Scuze de urare intarziata dar am fost in reanimare (cu blogul, vreau sa zic). Ne revenim insa, spre bucuria dusmanilor si tristetea prietenilor… (sau e invers!?) Nu am recuperat inca comentariile dar merge, asa ca… au scapat prietenii de mine pentru ca mai intram pe blogurile lor, sa nu-mi pierd mana (ca de idei nu poate fi vorba…)
    PS
    Nu-ti fa griji cu poza; seamana leit. A propos, nu am auzit pana azi noutatea: de cand se fac buletinele de vot cu poza!?

  17. Un subiect de discutie pentru cei care ar fi interesati de bunul mers al justitiei, activitatilor de aparare nationale, risc si managementul riscului, al crizelor si prevenirea lor.
    http://hometown.aol.com/arbitraj/page1.html

  18. cipio

    Buna Dane,

    Ma intreb si io cum a juns un timisoarean deputat de Maramures? Nu mai erau locuri pe lista timisului?

  19. Pingback: Sorin Tudor - relatii publice, marketing politic, comunicare online » Blog Archive » Inca un PSD-ist intra in blogosfera

Lasă un răspuns

