De pilda, mie imi place Dancu….

Pentru „poporul pesedist” si nu numai, la ordinea zilei e „cazul Dancu”. De ce si-a dat el demisia si ce inseamna acest lucru in planul partidului? Eu il cunosc bine pe Vasile Dancu. As spune ca suntem chiar prieteni. De-alungul timpului am lucrat impreuna la diverse programe, materiale, discursuri…. Ii stiu si punctele tari, si slabiciunile…Probabil si el pe ale mele…Dar mi s-a parut inadmisibila lejeritatea cu care noi acceptam demisia lui Vasile….Aceasta demisie semnaleaza, de fapt, indepartarea de partid a unui grup de oameni mai spalat, mai intelectual, fara probleme cu acuzatiile de coruptie. Voi ce credeti, in PSD trebuie sa domine mentalitatea lui Vanghelie sau mentalitatea lui Dancu???

7 comentarii

Din categoria Uncategorized

7 răspunsuri la „De pilda, mie imi place Dancu….

  1. eu cred ca la aceasta intrebare trebuie sa raspunda Viorel Hrebenciuc…si Mircea Geoana….

  2. Eu cred ca partidele in Romania nu-s organizatii chiar asa democratice in interiorul lor.
    La PSDul de 300 000 un lider e ales de 1000 de oameni.
    Si apoi vorbim de vot uninominal,si democtratie la nivel national cand agentii schimbarii sunt de fapt niste organizatii mari si prea putin democratice.
    In PSD nu se discuta de fapt pe cine prefera cei 300 000 de membri:Vanghelie sau Dancu? Se discuta eventual pe cine prefera Geoana…sau daca Geoana il lasa pe Nastase inapoi.etc…
    De ce nu avem la PSD alegeri in care toti membrii sa aleaga: Nastase sau Geoana, Vanghelie sau Dancu?

  3. Am vazut odata un cersetor homeless cu o pancarda: „Why lie? Need money for beer!”

    Deci, „Why lie? Vanghelie!”

  4. Stas

    Nici nu se pune problema, intrebarea este foarte retorica.Totusi, ce am putea face pentru „a-l da jos” pe Vanghelie, ca pana acuma vorba „desteptul cedeaza primul” a functionat in cadrul PSD. In loc sa avem oameni competenti, tineri, progresisti si cu adevarat social-democrati, noi continuam cu vanghelie (si tocmai in Bucuresti, unde pierdem de 17 ani)
    Vanghelie trebuie trimis unde ii este locul, in partidul national-filosofic al lui Becali.

  5. cosmin

    Ma numar printre cei care nu impartasesc mentalitatea de tip Vanghelie.Nu cred ca acest individ este compatibil cu ceea ce numim noi social democratie si nici cu politica in general.Mi se pare aberant ca se trece atat de usor peste faptul ca un om de talia lui Dancu demisioneaza.Problemele pe care le avem sunt si datorita faptului ca in PSD nu se discuta de fapt pe cine prefera membrii de partid, ci asa cum zicea cineva mai sus „Se discuta eventual pe cine prefera Geoana…sau daca Geoana il lasa pe Nastase inapoi.etc…”Ne meritam soarta daca avem astfel de atitudini si liderii nostri in loc sa adune oameni de valoare nu stiu cum sa scape de ei.Prietenii stiu de ce…

  6. sorin

    Ce coincidenta! Si mie imi place Dancu si pe deasupra imi place si de Nastase.Nu stiu de ce Geoana pe care l-am votat si eu nu impartaseste ideile si dorintele celor pe care ii reprezinta.Am pus acolo un om de paie care din pacate pentru noi cei care am muncit pentru acest partid, nu face decat sa joace cum ii canta Vanghelie.Lasa-ne…lasa-ne….

  7. Salut!

    Dar ce-ti place la Dancu? Acum, daca-l pui langa Vanghelie, inteleg. Dar daca nu?

Lasă un răspuns

