Welcome Adina!

Adina Vălean are şi ea blog. Se pare ca astazi (sau ieri, daca ma uit bine pe ceas) e (sau a fost) o zi mai speciala. Dupa ce am salutat-o in blogosfera pe Anca Alexandrescu, imi face o mare placere sa ii urez acelasi bun venit calduros si Adinei Valean, deputat si europarlamentar PNL.
Am venit in seara asta impreuna cu avionul la Bruxelles. Asa am aflat de aparitia blogului ei. Marturisesc cu rusine ca am terorizat-o toata seara, in avion si la masa. I-am spus ca voi saluta aparitia ei in blogosfera in termenii ”celei mai sexy bloggeritze”…Adina e simpatica pentru ca se enerveaza la chestia asta… E mult prea serioasa, nu vrea ca imaginea ei sa fie asociata cu termenul ”sexy”, desi cred ca aici greseste…
Trecand intr-un registru mai serios: am urmarit-o pe Adina Valean de cand a venit, in primavara acestui an, in Parlamentul European. Ii admir tenacitatea cu care lucreaza la constructia unei cariere europene, intr-un mediu relational extrem de complicat, unde nici o pozitie nu ti se ofera pe tava. A reusit sa se impuna in Grupul ALDE (liberalii europeni), unde este vicepresedinte. Si-a castigat o pozitie si in Comisia LIBE (libertati civile, justitie si afaceri interne), din care amandoi facem parte…Sunt convins ca Adina va face o cariera frumoasa in Parlamentul European. Ii place, stie, intelege mecanismele ….
Adina mai are o mare calitate: e un om foarte normal la cap. Intr-o lume politica dominata de paranoia, cu Adina se poate discuta, chiar daca ne despart ideile si evaluarile politice. E o placere sa ai un adversar rational, cu care nu te iei de gat dupa primul conflict de idei…
Una peste alta, mie imi place de Adina Valean. Daca n-as fi tinut de solidaritatea de partid, care ma obliga sa votez lista PSD, in mod sigur as vota-o pe ea…Va fi un bun europarlamentar. Pentru Romania.

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „Welcome Adina!

  1. 🙂 Simt deja un sentiment înmugurit.

  2. George

    Cand am vazut raspunsul dat de Bibliotecaru m-am simtit ca la 10 ani… La acea varsta orice afirmatie referitoare la o fata venita de la un baiat sau invers era catalogata cu X+Y=Love… 🙂

  3. Pingback: Ce ne desparte şi ce ne uneşte: despre Dan Mihalache | Adina Valean

  4. Aş fredona nişte rânduri din Love Story dar nu ştiu pune partituri pe caseta aceasta de comentariu 🙂

  5. dmihalache

    Bibliotecarule,

    Este ultima data cand iti mai public comentariile cu tenta sexista…gluma e gluma, dar am crezut ca pricepi mai mult…

  6. panait adelina

    foarte frumos grup!

Lasă un răspuns

