Alinei, cu mult, mult drag !

De mai mult timp mi-am propus sa scriu despre ce regret in raport cu Parlamentul European. Imi este destul de greu, pentru ca a trecut putin timp dupa ce am parasit aceasta experienta. Vreau insa sa scriu cateva cuvinte despre fosta mea asistenta, Alina Palade.
Pe Alina am cunoscut-o intr-o buna zi de decembrie, anul trecut…Imi trimisese, la fel ca alte zeci de romani stabiliti in Bruxelles, o aplicatie pe mail. Corespondasem sau ma intalnisem cu multi dintre ei, dar nici unul nu ma convinsese…Am cerut referinte despre Alina la Misiunea Romaniei, unde ea facuse un stagiu de cateva luni…Referintele au fost Ok…Ne-am fixat o intalnire, cu doua sau trei zile inainte de Craciunul de anul trecut. Ea venea de la Vatra Dornei, de unde sunt parintii ei. Am incercat sa o conving sa nu vina, pentru ca nu-mi place sa pun oamenii pe drumuri in mod inutil, in ajun de Sarbatori. Alina a insistat sa vina si ne-am vazut la o cafea, la Marriott. I-am spus cam ceea ce vreau eu de la viitorul meu asistent si a acceptat sa „batem palma”.
Alina Palade a fost, timp de un an, mana mea dreapta si mana mea stanga. Astazi as spune ca a fost si este un sef de cabinet ideal si ca am avut un mare, foarte mare noroc ca am cunoscut-o. Nu numai ca nu ne-am certat nici o singura data, dar am ajuns sa ne intelegem din priviri, din cateva cuvinte, sa impartasim aceleasi opinii despre oamenii cu care intram in contact.
Alina a invatat rapid toate chestiunile care tineau de gestiunea financiara a delegatiei social democrate romane, ajungand sa fie nu numai asistenta mea, ci utila intregului grup de romani pesedisti din Parlamentul European. De altfel, ea va fi, incepand din aceasta luna, consilierul organizatoric si financiar al delegatiei PSD din PE…
Mi-a placut, marturisesc, sa fiu invidiat de colegi ca am cea mai buna, cea mai eficienta asistenta…Care de altfel a facut imediat echipa cu fetele mele din tara, cu Ioana si Corina, formand o „falanga” careia ii rezista oricine cu greu…
Alina va lucra, in continuare, pentru delegatia social democrata romana. Sunt convins ca, in timp, ea va deveni un birocrat european, pentru ca are toate datele pentru aceasta pozitie.
Dupa cum sper, in intimitatea mea, ca daca vom avea vreodata o treaba serioasa de facut in Romania, va veni (cel putin temporar) sa lucreze cu mine, primul ei sef…
O sa-mi fie dor de Alina, careia ii spun, si pe aceasta cale, Sarbatori fericite si un An Nou cu bucurii, macar la fel de bun ca si cel pe care l-am parcurs impreuna…

35 comentarii

Din categoria Uncategorized

35 de răspunsuri la „Alinei, cu mult, mult drag !

  1. Alina

    Draga Dan,

    Fara suparare, dar cred ca eu am fost mai norocoasa decat tine!
    Iti multumesc pentru acest post, si mai ales pentru anul petrecut impreuna descifrand reguli, regulamente si alte „chestii” mai mult sau mai putin functionaresti din Parlamentul European.

    Un An nou cu multe bucurii!

    Alina

  2. Iată de unde puteţi descărca şi discuta cele trei proiecte propuse pentru dezbatere de către ministerul învăţământului:
    Lege privind Statutul Personalului Didactic (proiect aflat în dezbatere publică începând cu data de 17 decembrie 2007)
    Articol nou Legea Învăţământului Superior (proiect aflat în dezbatere publică începând cu data de 17 decembrie 2007)
    Articol nou Legea Învăţământului Preuniversitar (proiect de lege aflat în dezbatere publică începând cu data de 17 decembrie 2007)

    meiproiect.forumotion.com/index.htm
    AICI este locul de dezbatere.

  3. chinezu

    dane, esti beton
    rar ca un politician sa faca ce ai facut tu
    adica sa laude oamenii aia mici (dar atat de mari) care se afla in spatele carierei unui om politic
    am cunoscut-o si eu pe alina si mi-a placut tare de ea
    salutari, alina, si sa ii inveti in continuare pe ai nostri romani europarlamentari cam cat e ceasul pe la bruxelles

  4. Pingback: Dan Mihalache de astăzi în blogroll la chinezu « Picătura chinezească

  5. Eu stiu atat: ca Dan Mihalache a avut barbatia sa spuna verde-n fata lucruri pe care altii le spun pe la colturi in PSD. Si mai stiu ca face un gest frumos si, dupa cum observa Chinezu, foarte rar, vorbind atat de frumos despre fosta sa colaboratoare si recunoscandu-i rolul pe care l-a avut. Drept pentru care va felicit, atat pe dvs, cat si pe fosta asistenta, si urmez exemplul chinezesc in privinta blogrollului. Numai sa va puneti pe scris ceva mai des:)

  6. ciprian cozoplean

    de invidiat un gest, poate unic, insa de o calitate si valoare suficient de mare incat ai`lalti politicieni sa indrazneasca sa isi beleasca ochii si poate sa foloseasca drept exemplu.

    nu cuvintele mici au insemnat mult, ci gestul efectiv.

    Am cunoscut-o si eu, insa pret de cateva zeci de minute, la masa, insa impresia ce mi-a facut-o a fost mai mult decat buna.

    toate cele bune Dle Mihalache, iar Alinei tot binele din lume acum de sarbatori.

    Sa ai o cariera de succes.

  7. Frumos nene Mihalache ! Sa traiesti !
    😉

  8. Prin prezenta certific 🙂 faptul ca Dan este printre putinii politicieni care iti spun direct daca te poti baza pe el ori nu, fara sa te incurce. Nu am intalnit multi, si am intalnit ceva. La restul domina spiritul lui „se rezolva” si te lasa privind la stele. Si cred ca era un bun europarlamentar. Pacat ca nu a fost asta criteriul intocmirii listelor.

  9. Gabriela Savitsky

    Dane,

    fac eu primul pas. Desi am avut o parere „prefabricata” despre tine, rezultat si al „amabilitatii” altora, si a atitudinii tale de „frondeur”, te felicit pentru atitudinea ta relativa la alcatuirea listei de europarlamentari, la performantele notabile ale echipei prezidentului partidului si, in primul rand, pentru ca esti, cred, primul politician care recunoaste public ca performanta personala este SI rezultatul eforturilor celor care cred in tine.
    Sarbatori fericite, alaturi de cei dragi inimii tale!

    Gabriela Savitsky

  10. dmihalache

    Multumesc tuturor si in special Gabrielei, pe care in timp am simtit-o mai degraba sceptic/critica la adresa mea…

  11. Gabriela Savitsky

    Scepticismul/criticismul era(u) justificate din perspectiva consecintelor intamplarilor la care am fost „protagonistii din umbra” in 2004. In sensul ca am stat un an fara serviciu si stii foarte bine ca aveam o situatie materiala modesta si cei cu care lucrasem jubilau… si molfaiau (*blog AN)
    Dar astea sau topit deja, in martie 2006 dupa o penitenta amara, am suferit un infarct. Stii ca baiatul meu nu ma are decat pe mine si stii ca sunt in stare sa merg pana la capat cand cred in ceva. Situatia reala a PSD-ului este dramatica. Daca facem un „inventar” vom constata ca numarul membrilor s-a redus la jumatate. Si asta inca nu e asa de grav. Ce e grav -pe „sus”, toata lumea zambeste multumita, incantat e fiecare de pozitia proprie uitand ca acea „pozitie” depinde de votul unei multimi. Dupa „reformarea a la Cluj” asteptam un altfel de mesaj, o directie clara, acoperirea zgomotelor luptelor interne (care continua si astazi si sunt firesti intr-un partid cu tot atatia membri cate valori) prin dobandirea unei directii. Ori asa… mesajele sunt ambigui, Geoana a descoperit si el ca „le Parti c’est moi!”, pe site-ul PSD-ului troneaza la loc de cinste : trecut, prezent si viitor = Mircea si, uite-asa, ne indreptam victoriosi spre idealul de partid-balama pentru stolobocica constructie (sic!) a prezidentului.
    Eu sunt un membru de partid fara carnet, fara nimic de castigat si fara nimic de pierdut si de aceea, fara frica. Am putea sa incercam, Dan, sa alcatuim un „grup de initiativa” din cei din esaloanele nevazute – din randurile II si III si sa punem in discutie situatia actuala, directia de actiune si strategia pentru partid, sa nu asteptam nu stiu ce de la aceasta conducere anemiata si stravezie pentru ca nu avem ce astepta.
    Te rog sa te gandesti, stiu ca ai multe relatii si multi prieteni in partid. Nu vreau decat redresarea si intrarea in normalitatea opozitiei. Si, orice ar spune unii si altii, chiar in urma campaniilor de defaimare concertate, avem nevoie de Ion Iliescu.

  12. Gabriela Savitsky

    „s-au topit”, imi cer scuze

  13. dmihalache

    Gabriela,

    si eu mai fac greseli in viteza scrierii…Oricum, ideea ta de a face un grup de initiativa e interesanta…M-am gandit si eu la ea, am vrut sa organizez o dezbatere despre alegeri si valorile si traiectoria stangii in Romania…Din pacate, ma lovesc de sindromul lasitatii colective a multor colegi…Toti vorbesc pe la colturi ca lucrurile nu merg bine in partid, ca sunt erori evidente de tactica si strategie politica, ca mesajul e diluat etc…Cand e vorba insa de pozitii publice, ramanem unul – doi nebuni care luam atitudine…Restul negociaza functii, se gandesc ca vor supravietui etc…
    Poate in ianuarie vom face o asemenea dezbatere, la care te astept cu mare placere…In fond, ne jucam soarta politica: vrem sa finm un partid de mana a doua, care negociaza functii, e ok…vrem sa fim un partid care are ceva de spus despre cum se configureaza Romania, e altceva…

  14. Gabriela Savitsky

    Hai sa vedem cat de nebuni suntem. Haide sa vorbim cu Cristoiu, cu Adrian Nastase, si mai vedem cu cine, stiu si eu vreo doi intelectuali de stanga din Timisoara, sa ne intalnim si sa vorbim. Sa scriem un proiect, un plan si sa vedem ce iese. „Stanga” nu e o gluma sau doar o mana inmanusata pe care, eventual, sa i-o troznim peste bot cuiva anume (desi, asa ma mananca palmele!). Stanga e un concept care merita atentie din partea societatii civile, pentru ca nu toti cetatenii dintr-o tara au initiativa si sunt genii ale capitalismului. „Stanga incotro?” sau, nu stiu, spune tu, stiu ca esti un bun „ideolog” – parca asa te-a prezentat Ion Iliescu, si nu sunt ironica. Uite, si cu el putem incerca. Stiu ca are o simpatie speciala pentru dramele mele, sa zicem. Stanga nu inseamna neaparat Mircea Geoana.

  15. Gabriela Savitsky

    Normal ca vorbesc pe la colturi. Si stii de ce? Pentru ca-i suna asta mic si ii ia la intrebari. Nelutu – il stii doar – avea o voce pierita… i-a trasat sarcina Mircea sa face ce-o sti sa ma potoleasca. Daca n-a mers cu „cumparatul” au incercat nu amenintarile… Ce sa spun!… Ce m-am speriat! Asta asa, ca picanterie.
    Mai bine s-ar chiori mai bine la ce scriu si ar citi de doua ori, poate pricep ceva pana la urma. S-au baricadat in spatele functiilor, ca dupa ziduri. Nu stiu cum e cand dispare masa care te protejeaza de multime si te afli singur in fata oamenilor care te-au creditat…

  16. Gabriela Savitsky

    Si eu, in „secret”, cred ca situatia se va transa la BPN, in ianuarie. Am si niste informatii. Nimeni nu vrea sa-si piarda capitalul politic si organizatia de dragul lui Geoana. Care a dovedit deja ce poate.

  17. dmihalache

    Gabriela.
    Vorba ta…hai sa vedem cat de nebuni suntem…Eu am clar in cap ideea ca in ianuarie sa fac ceva…Sa organizez o dezbatere despre „stanga”…cine vrea sa vina (nu e vorba de tine), e binevenit…cui ii este frica, si vrea sa se adapteze conformismului organizational, sa stea acasa…
    Cine dracu e Nelutu?
    Si de ce sa te „potoleasca” pe tine? Astia chiar au innebunit de tot?

  18. Eu cred ca ar fi binevenita o initiativa a oamenilor seriosi din PSD, a profesionistilor cu bun simt, cum imi place sa le spun. Doar susotind la colturi, stand cu fundul in 7 luntre in speranta supravietuirii si a invartelii, asteptand mereu de la ceilalti sa faca primul pas nu se intampla nimic semnificativ… Oricat ar suna de bombastic, numai coagularea energiilor sanatoase pe care le are mai poate salva PSD.

  19. Gabriela Savitsky

    Lasa-i incolo, da-i naibii. Nu mai conteaza. Au folosit strategia in trei pasi: ignorare, cumparare, amenintare. Eu n-am folosit nici o strategie, inca.
    E o problema in invatamant si vad ca nci un social democrat de soi n-o ataca. Au ramas niste bani nefolositit si – ce crezi ca s-a gandit ministerul? – hai sa-i folosim. Dar nu ca sa-i dea profesorilor si invatatorilor ci i-au invitat la niste cursuri gratuite, dupa ce i-au obligat, in timpul anului scolar sa-si plateasca 300 – 400 de euro, pentru a acumula „credite”. O nebunie. Personalul didactic nu primeste salariul pe decembrie, nici al treisprezecelea salariu nici prima de Craciun. Am vazut ieri, la televizor, un protest.
    Dan, nimeni nu reactioneaza la nimic. E asa o placiditate… Pai cum naiba sa-i atragi ca electorat, daca nu-ti pasa de problemele lor? Te rog informeaza-te, si fa ceva. Reactioneaza tu, daca astia stau ca momaile. Stai de vorba si cu Cati A.; e un guvern de nebuni. Sigur ca trebuie tinut in viata ” conectat la aparate” dar nici nu putem sa ignoram problemele pe care le isca incompetenta.

  20. Gabriela Savitsky

    P.S.
    Azi ar trebui sa scrii despre ce te enerveaza… 🙂

  21. chinezu

    „…dau leapşa mai departe şi eu către copiii care se ascund în spatele încruntaţilor, ocupaţilor, oamenilor mari şi foarte mari Adrian Năstase, Ion Iliescu, Mircea Geoană, Vasile Dâncu, Dan Mihalache şi Andrei Chiliman. Nu ştiu câţi o să vrea să răspundă şi să îşi aducă aminte de copilărie. Nu ştiu câţi dintre ei mai ştiu, măcar câteodată, să fie copii. Ştiu însă că atâta vreme cât nu ai uitat cum e să fii ţânc, în faţa mea ai întotdeauna o şansă. Chiar două…”

  22. Gabriela Savitsky

    fain, nu ai moderare. in fine

  23. Gabriela Savitsky

    Craciun Fericit, alaturi de cei dragi tie, alaturi de cei care te iubesc si cred in tine!
    Daca mai are vreo importanta, imi cer scuze (desi doamnele nu prea o fac) pentru unele exprimari nedrepte referitoare la tine; unui om valoros ii iertam greselile „omenesti” mai degraba dacat unuia mediocru, stii bine. De aceea, vreau sa te asigur ca nu-ti port niciun resentiment, nu sunt un om rau, cum presupun ca stii. Sa fii sanatos, fericit si sa-ti gasesti implinirea viselor in anul care vine!

  24. Crăciun Fericit, domnule Mihalache!

  25. Craciun Fericit alaturi de cei dragi, cu multa liniste!

  26. Aya

    (DOAR ?) UN IPOTETIC SCENARIU (atentie la Poiana Brasov) ???

    Ioan Rus si-a dat demisia din functia de presedinte al PSD Cluj (neformulandu-si, insa, intentia de a parasi functia de vicepresedinte al PSD- pe un criteriu pe care l-am putea numi, regional).

    Dupa aproximativ o saptamana, Vasile Blaga de la PD (ca si Ioan Rus, membru al Republicii de la Cluj, unde relatiile sunt transpartinice) si-a programat, in prima parte a dupa amiezii, la Bucuresti, o intalnire cu membri foarte influenti ai societatii civile (plasati, ca orice forta reala a acestui interesant segment, in zone putin vizibile).

    Intalnirea a fost programata la o zi dupa sedinta Comitetului Executiv al PSD- Caras Severin si exact in ziua in care fusese programata sedinta Consiliuluii Judetean Caras Severin (la ora 15,00- dar, dupa cum s-a aflat, la ora 13,00, prin secretara, a fost contramandata).
    Interesant este ca despre Ion Mocioalca (lider al PSD caras Severin) s-a spus ca ar fi plecat, in mare graba, catre Bucuresti, unde fusese convocat!

    Seara, dupa acea intalnire programata a lui Vasile Blaga (PD si membru al Republicii de la Cluj) s-a spus ca Ion Mocioalca (PSD) ajunsese la Patulele (comuna sa natala, din Mehedinti). Aparent, pentru a petrece sarnbatorile in familie (asa cum afirmase si Prostanacul ca va face!).
    Patulele se afla la mica distanta de Vanju Mare- care desemneaza o “arie” ce nu are nevoie de recomandari, fiind celebra.
    Ca atare, nu ar mira pe nimeni daca ar afla ca, “intamplator”, acolo au ajuns, inainte de Craciun (sau, de ce nu, chiar pentru a petrece aceasta superba Sarbatoare crestina) diversi politicieni. Unii de la PSD, sa zicem, Mehedinti, unii de prin alte judete (unii, apropiati ai lui Mocioalca; nu s-a aflat cu exactitate unde va petrece Sarbatorile Sarbu de la PSD Timisoara- caruia Mocioalca ii este credincios supus!; numitul Sarbu este membru al Republicii de la Cluj; pe de alta parte, legaturile lui Sarbu cu Mehedinti sunt vechi- acesta ocupand, intr-o anumita epoca, o functie speciala la Seminarul din Caransebes). Altii, de la PD.

    Surse care au ales sa nu taca, au afirmat ca anterior precipitatei plecari a lui Mocioalca (initial) catre Bucuresti, s-ar fi desfasurat negocieri de taina, departe de “lumea dezlantuita a Capitalei (si a presei de aici)” intre Mocioalca de la PSD si PD, in vederea unei aliante. Ca s-ar fi discutat despre “demolarea ” Guvernului si, previzibil, intr-o astfel de situatie, despre viitoarea impartire a unor posturi, inaintea alegerilor anticipate.

    Sursele au lasat sa scape informatia dupa ce verificasera abordand diversi stiutori cu functii din PSD local.
    Daca trebuie sa dam crezare surselor, respectivii NU au negat cu fermitate existenta acelor aranjamente, precizand chiar ca ar fi bine sa se puna toti sub o umbrela puternica- numindu-l pe Sorin Fruzaverde de la PD (din aceeasi “grupare pedista” cu Vasile Blaga).

    Un comentariu asemanator, legat de Sorin Frunzaverde, i-a apartinut lui Stefanescu secretarului organizatiei PSD Caras Severin (comentariu facut pentru sursele care au ales sa vorbeasca!).
    Acelasi Stefanescu se pare ca a afirmat:
    “Daca ii iese lui Mocioalca (evident, se referea la strategia cu “negocierile de culise”; n.A.) e un om facut”.

    Conform acelorasi surse, cel mai probabil, comentariul lui Sorin Frunzaverde a fost de genul:
    “Daca iese, e OK- daca nu, nu va cunosc!”.

    Una dintre posibilitatile luate in calcul e ca o anumita grupare a PSD (cu Prostanacul cu tot) si o parte marcanta a PD (cuprinzandu-i pe Blaga si pe Frunzaverde) sa se intalneasca, in final, la Poiana Brasov (foarte interesant loc de taina, ales de diversi, in aceleasi scopuri!) unde ar urma sa si dea o declaratie comuna legata de “alianta”, daramarea Guvernului Tariceanu, impartirea posturilor, alegeri anticipate si alte chestiuni care decurg, logic, din toata aceasta increngatura de aspecte.

    Aceleasi surse au aformat ca discutiile au purtat su asupra caderii de acord cu sustinerea unei asa-zise autonomii regionala, in Romania (care, practic, duce, in final, la federalizarea Rom aniei).
    Aceeasi idee e sustinuta si de partidul lui Talpes (fost senator PSD de Caras Severin- actualmente, senator independent).
    Nu de putine ori, s-a sustinut ca ideea ii este draga si lui Ioan Rus de la PSD Cluj (cel cu demisia).
    Ideea e impartasita si de Liviu Dragnea (PSD Teleorman- si presedinte al Consiliului Judetean, acum la PSD- dar provenit de la PD).

    Daca ar fi sa analizam aceste spuse din surse, concluzia este:
    – La adapostul relaxarii generale din perioada Sarbatorilor Craciunului, anumite grupari din PSD si PD (PSD: Cluj, Timis, Caras Severin, Mehedinti, Teleorman; PD: gruparile asociabile cu Blaga si Frunzaverde) au negociat in taina o alianta, care sa duca la rasturnarea Guevrnului si la alegeri anticipate;
    -Respectivii si-au impartit deja posturile viitoarei guvernari (scurte- caci, repet, se vizeaza, aberant, alegerile anticipate);
    – Este programat sa dea o declaratie comuna, in acest sens, la Poiana Brasov (unde, bineinteles, se va prostanaci din nou Prostanacul a carei unica dorinta este de a sta cel putin o ora pe jiltul din Palatul Victoria pe care a stat AN timp de patru ani);
    -Respectivii sustin autonomia regionala (pas decisiv catre federalizarea Romaniei);
    – “Conspiratorii” sunt, in egala masura, impotriva lui Traian Basescu si impotriva lu Ion Iliescu si Adrian Nastase;
    -Demersul jalnic e sustinut de indivizi precum, Talpes (senator de Caras Severin) si de asa-zisul sau partid;
    -In urma acestei miscari e previzibila destamarea PD (y compris a PD-L) dar si un mare cutremur dezintegrator in PSD.

    P.S. Foarte interesant e ca preconizata declaratie (anticipata printr-o intalnire) ar urma sa fie facuta la Poiana Brasov.
    Este foarte ciudat ca acel loc e ales pentru astfel de miscari conspirationiste.
    In 1990, acolo s-a luat decizia ruperii PNL-AT de PNL (al lui Campeanu);
    Mult mai tarziu, acolo urma sa se ia decizia fiormarii unui anumit grup de influenta in PNTCD (sub pretextul unei zile onomastice- in urma intalnirii si intelegerii, prim minsitru a ajuns Radu Vasile).

    Ca atare, a aparut un reflex firesc: intalnirile “ciudate” intre oameni politici, desfasurate la Poiana Brasov, au ca tel rasturnari si rupturi politice, urmate e dezastre politice (sa ne amintim soarta PNL- formula initiala, cel putin- si a PNTCD).

    Ce face PSD autentic, doarme?

  27. Salut Dane,

    Si multumesc pentru ceea ce ai facut in calitate de europearlamentar PES (PSD).

    Si pentru Alina, care va lucra mai departe alaturi de noi si impreuna cu noi.

    Craciun fericit (cat a mai ramas) si La multi ani!

  28. Corina

    Draga Dan, La Multi Ani! pt tine si Madalina, sa fiti sanatosi si fericiti, sa ne vedem curand. Cu drag, Corina

  29. cazza

    felicitari Dane pentru aceasta postare (pe care am citit-o de abia astazi). stiu foarte bine ca esti unul dintre putini oameni politici romani capabili sa inteleaga importanta echipei si sa-si atraga colaboratori de valoare.
    dialogul tau cu dna Savitski et co. despre proiecte de viitor m-a mai linistit. eram putin ingrijorat de discretia prezentei tale publice din ultimele saptamani. si, pentru o clipa, m-am temut te-a cotropit lehamitea sau te-a obosit lipsa de speranta.
    acum m-am linistit. as fi fericit sa pot participa la orice fel de proiect pe care ai de gand sa-l initiezi. astept un semn…
    Dane draga, iti doresc din suflet, tie si Madalinei, un An Nou 2008 plin si frumos!
    La multi ani!

  30. Gabriela Savitsky

    La multi ani! Un „douamiiopt” mai copt, mai profund, mai plin! Tie, celor dragi tie.

  31. Îmi amintesc de un personaj celebru care a vorbit abia la 5 ani. Părinţii erau îngrijoraţi de foarte mult timp că odrasla lor nu vorbea şi chemaseră foarte mulţi doctori care nu găsiseră, evident nimic. Iată că la 5 ani, piciul a spus. „Vreau o cană de lapte rece!”. Toată lumea era încântată, copilul vorbea… „Dar de ce nu ai vorbit de loc până acum?” „Ei bine, nu am avut nimic de spus.”
    Domnule Dan Mihalache, din 17 decembrie nu aţi mai avut chiar nimic de spus? Am observat pauzele lungi între intervenţiile domniei voastre pe blog şi nu pot să nu mă întreb, ce anume înseamnă pentru domnia voastră acest blog? Am impresia că înseamnă ceva mai mult pentru noi, cei care verificăm dacă a mai apărut ceva, decât pentru domnia voastră.

  32. Pingback: Alinei, cu mult, mult drag !

  33. off topic: O leapsa pe blogul meu. Multumesc!

  34. Kaaa

    Super Pala. Sunt ffff fericit pentru tine.

Lasă un răspuns

