Revelion cu 3000 de oameni, la Baia Mare

 Revelionul l-am facut in acest an la Baia Mare. Un Revelion “social”, de fapt rosu-pesedist, initiat pentru prima data de organizatia noastra municipala. Pentru noaptea petrecuta in Sala Sporturilor din Baia Mare s-au vandut in jur de 3000 de bilete. Amatori ar fi fost mai multi, daca spatiul ar fi permis-o.
Manifestarea a starnit interes si sentimente amestecate in oras. Baia Mare n-a mai cunoscut un asemenea „mega-revelion” de tip Marian Vanghelie. Si pentru ca el trebuia sa poarte un nume, presa l-a numit, dupa initiatorul sau – Mircea Dolha, presedintele Organizatiei noastre municipale – „Dolhalion”.
Primarul liberal Cristi Anghel a avut toate motivele sa fie nervos: in 15 ani de cand este edil-sef al Baii Mari, n-a reusit sa organizeze o asemenea manifestare. In plus, „Dolhalionul” i-a umbrit petrecerea traditionala din Piata Mare (in aer liber), pe care o ofera baimarenilor de fiecare data la trecerea dintre ani. Nervosi au fost si unii colegi de partid, care (asta-i „traditia pesedista” – nu-i asa?) se asteptau sa fie un esec, datorita multiplelor impedimente si semne de intrebare de ordin organizatoric pe care le ridica un eveniment cu 3000 de oameni.
Una peste alta, eu cred ca a fost o reusita si ca PSD Baia Mare a dat un semnal puternic ca poate polariza atentia opiniei publice din municipiu si intr-un moment politic „mort”, cum e Revelionul.
Am fost acolo impreuna cu sotia si ne-am simtit foarte bine intre atatia prieteni. In pofida a ceea ce am crezut noi (nefiind mari amatori de asemenea mega-petreceri), noaptea a trecut foarte repede!
Ne-am intalnit si am discutat cu multi pesedisti „de rand”, din categoria militantilor partidului, a celor care nu aspira la liste si functii in administratie. E o stare de asteptare printre ei, vor sa vada ca partidul isi recapata forta, vigoarea, ca sunt motivati sa mearga in bataliile politice ale anului 2008.
Pentru ei, acest „mega-revelion” a insemnat si un moment de reafirmare a solidaritatii si prieteniei. Un lucru important pentru o organizatie: dincolo de obiective politice si personale, oamenii trebuie sa se simta bine impreuna, sa se distreze impreuna, ca intr-o mare familie.
Nu stiu care e valoarea electorala a unor asemenea mega-revelioane. Am semnele mele de intrebare ca ele produc efecte electorale, la fel ca in cazul spectacolelor si concertelor ce se organizeaza in campanie. Insa din punct de vedere al solidaritatii interne de partid, al „moralului trupelor”, cum se spune, cred ca sunt excelente!
Mircea Dolha, noul Presedinte al PSD Baia Mare, merita felicitat pentru aceasta initiativa! Indiferent despre ce am crezut sau am mai spus eu (inclusiv public) despre anumite acte si gesturi politice ale lui Mircea, de data aceasta a fost la inaltime, gestionand cu succes organizarea unei manifestari careia multi ii preziceau esecul. Felicitari Mircea! Felicitari echipei PSD Baia Mare!

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „Revelion cu 3000 de oameni, la Baia Mare

  1. Pingback: Vanghelionul naşte pui: Dolhalionul « Picătura chinezească

  2. Darius F

    Foarte frumos. Bravo! Noi nici macar sala sporturilor nu o avem. 😦

  3. Vă dau un pont. Dacă toţi PSD-iştii „de vârf” ar discuta cu PSD-iştii „de rând”, PSD-ul nu ar mai putea fi spart de nimeni şi nimic.

  4. Nadine C

    La MEGA REVELION la Baia Mare a fost foarte placut pentru mine. Am vazut oameni care au dansat danse traditionale. şi mi e am dansat !
    A fost foarte interesant pentru mine pentru ca Vara 2006 si 2007 am participat şedere lingvistic si cultural la Baia Mare si noi am avut ateliere danse si cantece si aveam invatat danse traditionale !

    Organizare, Decorare si Masa la Mega Revelion : bravo pentru tot !

    J’ai beaucoup aimé le MEGA REVEILLON à Baia Mare. J’ai vu les roumains danser leur danses traditionnelles et cela m’a beaucoup intéressé car j’avais appris ces danses l’été 2006 et 2007 au cours d’un séjour linguistique et culturel (oragnisé par l’ICR Institut Culturel Roumain).
    Excusez-moi pour les fautes en roumain !

    Nadine C. Franta

Lasă un răspuns

