Concurs pentru blog

Toata lumea ma critica cand e vorba de blog…Astazi, o veche prietena de-a mea, candidata pe pozitia 43 pe lista PSD pentru alegerile europarlamentare, la care m-am oprit sa beau o cafea in asteptarea unei sedinte care nu a mai avut loc, mi-a spus ca blogul e …prea alb. Colega ei de birou, alta veche prietena, crede ca poza nu e buna, ca mi se vede chelia etc.
Una peste alta, nici mie nu-mi place cum arata acest blog. Cu pozele ma mai descurc…o sa fac o tura de sesiuni foto, pana gasesc cea mai buna si umana varianta. Am insa o problema cu motto-ul (asa se cheama?). I-am zis: „Aici scriu despre ce imi place si ce ma enerveaza”
Parca…nu-mi mai place. De aceea initiez un concurs pentru titlu, pentru motto… Voi, cei care m-ati citit in mod constant, puteti propune cea mai buna formula care sa ma reprezinte…Astept propuneri inteligente, nu de tipul „Omnia mea mecum porto”.
Premiul e un numar nelimitat de beri in compania blogger-ului principal, adica a mea, alaturi de alti bloggeri, la alegere…
Concursul este deschis.

18 comentarii

Din categoria Uncategorized

18 răspunsuri la „Concurs pentru blog

  1. problema e cu totul si toate, ca sa zic asa. in primul rand va trebuie o tema/un sablon ceva mai altfel. Cautati aici: http://themes.wordpress.net/

    in al doilea rand cat de mult sens ‘face’ „Blog Dan Mihalache”, parca ati spune blog alb sau blog pisicheresc.

    poza este intr-adevar -scuze- proasta, ca sa nu mai vorbim de intregul ‘header’, adica intreg elementul grafic. o poza mai buna e cea pe care o folositi in comentarii. faceti-o mai mare, sa includa 30-40% din header. am intrat pe site-ul dvs, stiu ca sunt pe blogul lui dan mihalache, nu-mi trebuie sa mai si vad in scris asta.

    cat despre motto.. cel prezent se identifica cu ideea de blog dar e cam simplist. evitati citatele si in mod clar latina. gasiti-va un brand, o idee cu care sa va identificati. definiti blogul, eventual ‘un jurnal online politic’, whatever.

    Consiliere mokka din partea mea.

  2. tovarasu mihnea, lasa omu in pace
    acuma dacu tu te stii magistral cu a hreful trebe sa ne faci pe noi astia mai anti-minitehnicus sa ne simtim cu musca pe chelie? 😀
    acuma serios:
    dane, iti recomand sa il asculti pe digitalul asta de mihnea ca le are
    nu e proletar de al nostru dar nu l-as da afara de la o bere 😀
    iar asta cu consilierea mokka, fiind un politician versat, sunt sigur ca nu o crezi
    e doar o perioada strategica de teasing 😀

  3. Dr.Gachet

    Daca rasplata era in vin…. participam si eu la concurs. Iar daca la compania ta o mai adaugai si pe cea a lui Mao Lazar… ma mutam in Bucuresti.

  4. Pingback: Haideţi să haidem să îi luăm berile lui Dan Mihalache « Picătura chinezească

  5. Mie îmi place grafica blogului, este odihnitoare nu solicită ochii. Domnule Mihalache, sfatul meu e să-l lăsaţi aşa dar să scrieţi mai des. Cadenţa normală a postărilor pe un blog este de cel puţin un articol pe zi. Apoi trebuie să vă asumaţi cariera politică şi să dezbateţi pe el politică. Faptul că un nea cutare s-a certat cu alt nea cutare nu este politică. Dezbaterea unui punct din Bugetul de stat, un articol de lege, a unei strategii… aceste lucruri pot ţine de politică. Foarte mulţi politicieni au bloguri, foarte puţini dezbat pe ele politică. De ce viaţa impune politica mai puţin ca un concept filosofic şi mai mult ca o bătaie între partide şi membrii acestora? Nu este deloc aşa. Consider că politica trebui readusă la esenţă, la ţelul ei primordial. De aceea am şters toate blogurile de cultură pe care le făceam şi am început un blog de Filosofie politică. Sper să pun câteva rânduri pe zi în el.
    http://filosofiepolitica.wordpress.com/
    Sper să reamintesc oamenilor politici care este adevărata miza a ceea ce ar trebui să facă.

  6. Gabriela Savitsky

    Ştiu şi eu… Ba exact că ai putea să pui dictonul acela de şi-l făcu doamna conferenţiar şirag de mărgele ţigăneşti pe lângă … bust…

    În primul rând, dă-i o culoare, cum o fi. Cum îţi place. Exersează mai multe variante.
    Eu vorbesc; cu varianta mea de blog…
    Presupun că ai un autor preferat.
    Al meu nu e Holderlin, dar s-au „brodit” versurile ca marca de scrisoare.
    Ştiu că unul dintre punctele tale forte este umorul, poţi merge pe cale.
    Trebuie să-ţi placă ţie în primul rând, e ca o carte de vizită.
    Pune o fotografie în care nu eşti aşa îngâmfat…
    „Blogul politicianului perfecţionist sau … idealist”

    Despre beri nu poate fi vorba, dupa infarct rareori mă risc …
    Mă mai gândesc şi-ţi scriu.
    Eu aş alege un citat din Matei Caragiale

  7. Nu vad care-i legatura intre chelie si politica! Doar e un semn al intelepciunii (nu, nu politica) 😛 Poate doar ar trebui ca in poza din header sa nu iti mai sprijini capul, nu de alta, dar ne aduce aminte de ce vedem pe la Cronicutza… 😉 Cat despre motto, cred ca ar fi interesant sa-ti exprime latura umana (oarecum asemanator cu asta de acum, dar putin mai cizelat), fara sa para desprins din cine stie ce tratate latinesti! Nu stiu ce sugestie sa-ti dau, ca nu vreau sa para ca particip la concurs.

  8. ai câştigat până la urmă?

  9. annamaria somay

    hai ca musai tre sa imi dau si eu cu parerea… si nu o fac pt bere…nu de alta, dar prefer vinul 😛

    poza: -cea cu Madalina de la megarevelionul PSD, si asta ca sa vada tot omul ca esti cat se poate de uman
    – poza de acum este ok, dar numai daca vrei sa schimbi meseria si sa o dai pe scris editoriale…

    motto: Despre cum vad eu realitatea…

    PS: mie imi place ca e mult alb, chiar daca, parca da un ton de rece…

  10. ancaf

    Dau azi sa ma uit pe blogul tau in speranta ca m ai aflu cate ceva despre ultimele evenimente din psd. Si cand colo, vad ca te preocupa cum arata blogul si eventual, si o vorba colo, mai simtita daca s-ar putea etc.
    Nu zic ca ambalajul nu cojnteaza, dar asta nu e totusi un site, e doar un blog – parerea mea!
    Ps
    Astept vesti despre ce-a mai fost azi pe la psd!

  11. ancaf

    Dau azi sa ma uit pe blogul tau in speranta sa mai aflu cate ceva despre ultimele evenimente din psd. Si cand colo, vad ca te preocupa cum arata blogul si eventual, si o vorba colo, mai simtita daca s-ar putea etc.
    Nu zic ca ambalajul nu cojnteaza, dar asta nu e totusi un site, e doar un blog – parerea mea!
    Ps
    Astept vesti despre ce-a mai fost azi pe la psd!

  12. Constantin Gheorghe

    Dane, ca pretext pentru stat la o berică, e genial ce-ai propus! Dar nu uita: mai binele e duşmanul binelui. Vezi să nu plângi după blogul ăsta trist! Dar, dacă tot e să ne dăm cu părerea, ce-ai zice de ” La reformistu conservator”? Nu de alta, dar tot zicea un tip, mi-e lene să caut în memorie numele lui, deputat al PSF, că stânga este acum conservatoare, iar tu ai, precum văd, un elan reformist de mamă, mamă! Ce zici, mi-am câştigat berea?

  13. Pot sa intru si eu in joc

    Decat „Pentru ca aici scriu despre ce imi place si ce ma enerveaza” mai bine spui „Pentru ca aici’e scriu prostii si porcarii”

    E doar o idee. Dar rimeaza. E fun(k)y.

    P.S. Si ce daca ti se vede chelia, ce e rau in asta? E asa rau sa fie un om cu chelie? Serios acum…

  14. S-a dezbatut. Ne-am sfatuit si cu rabbi Ben Tsavel. El a avut o singura idee: sa scrii de la dreapta la stanga. Ne-a placut ideea, da’ nu se pune. Asa ca dornici sa facem gheseftul platit in beri liber convertibile zicem:
    – lasa-l alb. Vrei sa ai un blog, nu vitrina de la cofetariile Ana, de sfantu’ vali; Ideea colorarii e intotdeauna utila daca vrei sa faci un ghiveci ilizibil. Pe alb ai contrast bun si nu siluiesti cristalinul cetitorului.
    – Fara poza. Asta e doar narcisism. Cu cat mai simplu, cu atat mai bine.
    – Numele blogului… acolo s-ar putea face ceva. Dane, noi iti spunem, dar daca tot te poreclesc astia sagalnic „bursucul” ( ceea ce e super-simpatic!) de ce nu-l botezi: „vizuina bursucului”? Suna a tip simpatic si nu a politician.
    – Motto: bun si ala, dar nu esential. Sa fie simpatic, sa fie simplu, sa te descrie. Sa aiba lipici. Acum cand e vorba sa-l alegi e bine sa tii seama de ce iti propui sa aduni in blog. Daca iti pui in gand sa iti exprimi opiniile politice, poti spune, de exemplu: „Asa grait-a Mihalache”. Daca mai lasi loc si de o gluma, o poza, o adunare cu prietenii, poti incerca ceva mai lejer, gen: „Noi si ai nostri” sau „Cine n-are batrani sa astepte cativa ani”
    Si tot asa poti incerca variatiuni, in functie de ce-ti propui: „Amintiri din abatorul ideilor” , „Politica si cafea”, „Insemnari din vizuina bursucului ” ( imi place ideea cu bursucul, e simpatica, inventeaza un personaj…) etc.

  15. Deci io cred ca ar trebui sa-l faci galben!
    😉

  16. „La bursucul neted” ? 😀

Lasă un răspuns

