Un weekend agitat

Am avut un weekend plin si obositor. Vineri, in Baia Mare, conferinta de presa si doua inregistrari pentru televiziunile locale. Plus o groaza de intalniri cu colegii de partid, preocupati (firesc) de subiectul alegerilor locale, si mai ales a „listelor” cu adevarat importante (candidaturile pentru primar, consiliu judetean si consiliu municipal). Vineri seara am alergat spre Viseul de Sus, unde am cabinet parlamentar si unde sunt membru al organizatiei noastre. Alte intalniri, alte discutii, cam aceleasi subiecte. Sambata am fost la Borsa, unde, alaturi de colegii din organizatia locala, am reprezentat PSD la deschiderea Serbarilor Zapezii, o sarbatoare traditionala in Borsa. Plin de liberali (Radu Stroe, Ioan Hoban, Cristian Anghel), care doresc sa-si consolideze in Borsa un soi de fief electoral. Dar isi fac iluzii, avem echipa buna acolo. De la Borsa am plecat direct la Chisinau, prin judetul Suceava. Sase ore de mers cu masina.
Duminica a fost o alta zi plina. Intalniri dupa intalniri. Impreuna cu colegii Cristian Dumitrescu si Victor Bostinaru am participat, dimineata, la Congresul de unificare a Partidului Democrat din Moldova cu Partidul Social Liberal condus de Oleg Serebrian. Congresul e un pas important in ceea ce priveste structurarea fortelor democratice, necomuniste din Moldova, in orizontul anului electoral 2009. Dupa pranz, s-a alaturat echipei noastre si Titus Corlatean. Impreuna am mai avut o runda de discutii cu Dumitru Diacov, presedintele PDM (data Congresului a coincis cu ziua lui de nastere…La multi ani Dima!!!), cu Oleg Serebrian, proaspat prim-vicepresedinte al PDM si cu Oleg Tulea, noul secretar general al partidului unificat. Oleg Tulea a fost presedintele organizatiei de tineret si un om-cheie in dialogul extern al PDM. De duminica preia organizarea partidului, semn ca procesul de intinerire a clasei politice „lucreaza” si in Republica Moldova. Felicitari Oleg si succes! Am simtit un prim „semnal” de schimbare cand am auzit, la finalul Congresului, „Bella Ciao”…
Apoi ne-am vazut cu Dumitru Braghis, presedintele Partidului Social Democrat, si cu Eduard Musuc, secretarul sau general. Am incheiat seria intalnirilor cu Serafim Urecheanu, fostul primar general al Chisinaului, liderul Aliantei „Moldova Noastra” si cativa dintre parlamentarii AMN.
O zi foarte densa, in care am acumulat multa informatie despre ce se intampla in Moldova, intr-un moment destul de tensionat intre Bucuresti si Chisinau.
Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Un weekend agitat

  1. Vox populi

    Bun, contacte politice, discutii. Si totusi, ce se intimpla in Moldova? Ce spun politicienii cu care ati discutat despre politica anti-romaneasca pe care o duce regimul Voronin? La ce va asteptati de la aceasta fuziune?

Lasă un răspuns

