Scoala de iarna a TSD

A trecut si Scoala de Iarna organizata de Tineretul Social Democrat la Geoagiu Bai, in judetul Hunedoara. Pacat ca prea repede!! Natalia Intotero, Presedintele TSD din judetul Hunedoara, s-a dovedit a fi o gazda impecabila, cum rar am mai vazut la asemenea manifestari…N-a fost absolut nici o sincopa de natura organizatorica, de la primirea invitatilor pana la CD-ul cu poze care mi-a fost inmanat astazi la pranz, cand am plecat din Geoagiu Bai…
Natalia Intotero a fost absolut senzationala in efortul ei de a organiza, pana la cele mai mici detalii, aceasta Scoala de Iarna a TSD.  Alaturi, desigur, de oamenii nostri de baza din judet: Presedintele PSD, primarul nostru de la Brad, Cosmin Nicula, deputat si viitor candidat pentru Primaria Deva si de cel mai inimos primar, cel din Geoagiu…
Felicitari Natalia si iti multumesc pentru invitatia pe care mi-ati adresat-o,  chiar daca unii si-ar fi dorit, din motive lesne de inteles,  ca eu sa nu fiu prezent acolo!
Sper ca aceasta Scoala de Iarna, ajunsa la editia a doua, va deveni o traditie a PSD!
Am avut de toate in aceste trei zile pline la Geoagiu Bai: si panel-uri interesante, si petreceri, si discutii…”individuale” cu multi dintre tinerii social democrati veniti din toata tara. Impreuna cu Cristian Diaconescu, Vasile Dancu, Vasile Puscas, Victor Ponta, Razvan Bobeanu, secretarul general al TSD si Catalin Ivan, presedintele TSD de la Iasi, am sustinut un panel pe tema Comunicarii politice. Dar despre dilemele lui, inclusiv despre ce desparte, prieteneste, viziunea mea despre comunicare de, sa zicem, viziunea lui Victor Ponta, va voi povesti intr-un post viitor. Pentru ca orele sunt inaintate, am avut de parcurs distanta de la Geoagiu la Baia Mare, unde maine avem o sedinta importanta a organizatiei, legata de alegerile locale…

Pana atunci, cateva poze de la panel-ul nostru, unde am fost intr-o companie cu care ma simt compatibil intelectual, nu doar cu un grup de „prieteni politici”…

3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „Scoala de iarna a TSD

  1. dromichaetes

    Draga Dan Mihalache,

    primesti cu leapsa? Pentru ca nu ma pricep prea bine la trackbaks si pingbacks uite aici provocarea.

  2. CHE companeros Dan Mihalache, am sa va fac un banc asa mai porcos cu scoala voastra de iarna cu tot , au mers oameni batrini ca sa se de-a la gagici tinere.Che companeros ,te saluta UNGURU

  3. dmihalache

    @UNGURU
    prietene, ai probleme cu gramatica

Lasă un răspuns

