O victorie a bunului simt…

Preiau si eu titlul Corinei Cretu, in legatura cu desfasurarea Consiliului National al PSD…Da, Consiliul National a fost o victorie a bunului simt, a rationalitatii, prin votul covarsitor acordat revenirii lui Adrian Nastase in primul plan al politicii romanesti…
Acest vot a exprimat, dupa parerea mea:

  • Sentimentul majoritar al militantilor partidului ca PSD merge prost, ca echipa trebuie intarita, ca e nevoie de o schimbare de ritm si de directie in activitatea formatiunii noastre politice. Sunt convins ca Adrian Nastase va reusi sa imprime o asemenea schimbare de ritm.
  • Refuzul smecheriilor, aranjamentelor de culise si jocurilor murdare. In ciuda tuturor discutiilor de zi, seara sau noapte intre lideri si liderasi de organizatie, delegatii au votat cum au vrut ei, cum le-a dictat constiinta. Calculele de tip „judetul X merge impotriva lui Nastase, presedintele de acolo e cu noi” nu au rezistat testului cabinei de vot. „Poporul pesedist” simte mai bine decat liderii sai care e starea partidului si ce trebuie facut…Este insa pacat ca in acest joc intern au fost puse in miscare, pentru blocarea revenirii lui Adrian Nastase, mecanisme si zvonistici care aseaza un semn de intrebare asupra solidaritatii si prieteniei care trebuie sa caracterizeze atmosfera intr-un partid. Nu vreau sa intru in detalii pe acest subiect…
Greul abia acum incepe, dar eu cred ca am facut un lucru bun la Consiliul National. Adrian Nastase poate da mai multa coerenta si viziune conducerii PSD. In razboiul cu Basescu si Tariceanu a intrat artileria grea…
PS: Am de luat o sticla de whisky de la Ilie Sarbu, pe care il anunt in mod public sa se ocupe sa o procure. A pierdut pariul pe care l-am pus la Geoagiu Bai, cand i-am spus ca Adrian Nastase va castiga la vot. Mi-a garantat atunci ca presedintii de organizatii sunt impotriva si ca ei controleaza votul…Apropo, stiti cumva cum a votat delegatia Timisului, cu tot „controlul” lui Ilie Sarbu? S-ar putea ca si el sa aiba o supriza neplacuta…
9 comentarii

Din categoria Uncategorized

9 răspunsuri la „O victorie a bunului simt…

  1. Imi pare bine, Dan, ca ti-a placut titlul meu si multumesc ca ai facut link la el. Nu mai trebuie sa laud analiza ta, stii ca iti admir spiritul analitic. Te astept la Bruxelles, sa comentam mai de la distanta ce putem face in continuare spre binele partidului. Un week-end frumos, Corina

  2. dmihalache

    Corina,
    Nu mai sta pe bloguri sambata dupa amiaza…Nu e bine. Da, mi-a placut comentariul tau…Ne vedem la Bruxelles saptamana urmatoare, cu sticla de whisky pe care tot i-o iau lui Ilie Sarbu…

  3. Darius F

    Ilie Sarbu a facut tot ce i-a stat in putinta ca sa opreasca revenirea lui Nastase. Oare de ce?

  4. ioana

    „O victorie a bunului simt…” Cred ca e cea mai potrivita caracterizare a ceea ce s-a intamplat la Consiliul National de ieri. Sunt fericita ca a iesit asa. Chiar daca nu am avut drept de vot mi-am dorit ca Nastase sa iasa invingator pentru ca numai asa „partidul îşi regăseşte, dacă nu unitatea, măcar coerenţa demersului în lupta politică” ca sa o citez pe Corina.

  5. Amazonul

    Sa-i spunem lui nea Ilie ca PSD Timis a dat trei voturi pentru DMP. Suficient!

  6. Florin

    Bravo celor care au sange in….unde trebuie. Cred totusi ca trebuie facuta o analiza extrem de serioasa a votului de ieri si motivelor mai mult sau mai putin vizibile pe care le-au avut cei care l-au votat pe Adrian Nastase. Altfel se poate pierde tot ce s-a castigat prin acest vot

  7. @ Dan
    Te astept la Bruxelles, cu drag, sa iesim si sa mai comentam. Dupa cum vezi, sunt pe blog si sambata seara…. stiu ca nu e bine, multumesc pentru sfaturi.

  8. @ Ioana, iti multumesc pentru cuvintele tale.

  9. Pingback: virajul spre dreapta si reforma morala in PSD « dromichaetes invinge limacsi, licurici si alte lighioane…

Lasă un răspuns

