Casa de piatra pentru Anca

Ieri am fost la nunta! Anca Alexandrescu, prietena si colega noastra in ale blogging-ului, si-a unit destinul cu Adrian Dita. Ii spun Ancai si sotului ei, cu mult drag, si pe aceasta cale, traditionala urare „Casa de piatra”…Repet ceea ce am mai scris odata atunci cand Anca si-a lansat blogul…Ne stim de o groaza de ani, vreo 15. Ne-am mai si certat in timp…Cred insa ca ea e un om extrem de valoros in echipa PSD si sunt foarte fericit ca si-a gasit „jumatatea”. Casa de piatra, Anca!

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Casa de piatra pentru Anca

  1. Sper ca v-ati distrat bine, Dan. Ziceai ca vii si la Bruxelles. felicitari pentru doctorat!

  2. Bravo dane, eu am inca de muncit, sper ca in iunie sa fiu si eu fericitul absolvent al acestui doctorat,
    mult succes joi,

Lasă un răspuns

