In linie dreapta spre doctorat

Saptamana aceasta, daca nu intervine ceva spectaculos, as putea deveni doctor in stiinte politice, specialitatea relatii internationale. Evenimentul se va consuma joi, incepand cu ora 9,30, la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative. Teza o gasiti aici si puteti sa-mi transmiteti sugestiile voastre pana miercuri seara. O precizare: nu este un nou „doctorat” de politician. Eu am fost analist politic pana a deveni politician…si probabil voi redeveni analist cand baietii astia ma vor trimite „la vatra” din politica…

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „In linie dreapta spre doctorat

  1. În ochii mei veţi da doctoratul atunci când veţi propune un document numit Doctrină social-democrată. Vorbesc serios şi fără urmă de… ceva rău.
    Din câte am răsfoit eu, atâta timp cât este atinsă problema religioasă a împărţirii Europei, este OK. Pentru mine acest lucru a fost fascinant, împărţirea ciudată a zonei continentale europene în Catolic-Ortodox-Islamic. Iată că Islamul, pare a intra în zona Catolică, să nu uităm mişcările din Franţa… Viitorul devine interesant pentru istorici.

    Deşi această împărţire religioasă este evidentă, separarea pare a avea mai mult efecte economice. Cine v-a răspunde acestei probleme va regăsi rădăcini de acum 10.000 de ani şi va revoluţiona lumea în gândirea şi mişcarea ei.

  2. Pingback: Alegeri Plurinominale | Politica si New Media

Lasă un răspuns

