8 Martie la Sieu si Botiza

N-am apucat sa spun „La multi ani !” doamnelor si domnisoarelor care citesc acest blog, cu ocazia zilei de 8 martie, dintr-un motiv simplu…Am sarbatorit Ziua Femeii in comunele Botiza si Sieu din Maramuresul istoric. Acolo primarii nostri – Ioana Trifoi din Botiza si Valentin Tuvene din Sieu (in fotografie) – s-au dovedit excelenti organizatori ai zilei de 8 martie, chemandu-si concetatencele la o masa buna si la un spectacol de calitate, sustinut, printre altii, si de maestrii cantecului maramuresean Titus Perse si Dumitru Dobrican.
A fost frumos…N-am mai pupat de multa vreme atatea femei ca in ziua de 8 martie 2008…
7 comentarii

Din categoria Uncategorized

7 răspunsuri la „8 Martie la Sieu si Botiza

  1. Amazonul

    Dane, era bine daca ofereai si consultatii, doar acum esti doctor! Sau il luai cu tine si pe Dr. Oetker, cum zicea cineva!
    Oricum, asta e politica „Aproape de oameni, impreuna cu ei”. Succes in campanie!

  2. E plăcut să vezi că mai există un pic de port popular.

  3. Interesanta actiunea dvs. Dar am o problema…la Ploiesti colegii dvs. social-democrati s-au plans Prefecturii ca PD-L a facut campanie electorala. Actiunea pedelistilor a constat in impartirea de flori ploiestencelor. Actiunea dvs. este campanie electorala sau nu?

  4. dmihalache

    Stimata Cristina Iancu,
    Campania electorala incepe, conform legii, la 1 mai…daca nu ma insel. In rest, orice actiune politica poate fi citita in diferite „chei” de interpretare. Eu zic ca a fost o actiune de 8 martie, altii vor spune ca a fost campanie,desi eu nu candidez la alegerile locale…

  5. Darius Filip

    Abia acu m-am uitat mai cu atentie la poze. Garoafe, Dane???

  6. dmihalache

    Pai daca garoafe erau?

Lasă un răspuns

