Stati pe pace: nu candidez la vreo primarie de sector!

Am avut o avalansa de telefoane pe capul meu astazi: toata lumea, de la Baia Mare, la Timisoara si pana la Constanta, ma intreba daca e adevarat ca voi candida la Primaria Sectorului 4 din Bucuresti…Ce s-a intamplat de fapt? Unii reporteri, relatand intalnirea staff-ului de campanie al PSD cu liderii organizatiei din Bucuresti, au fost un pic mai neglijenti, spunand, pe diferite posturi de radio si televiziune, ca pentru Primaria Sectorului 4 va candida Dan Mihalache.
In realitate, este vorba de Vasile Mihalache, presedintele nostru de la Sectorul 4, fost primar in perioada 2000-2004. Deci, stati pe pace, nu candidez la vreo Primarie de sector!
Nu vreau sa comentez despre nominalizarile pe care le-am auzit astazi in ceea ce priveste candidaturile la Bucuresti, despre oportunitatea lor sau sansele de castig…Urez tuturor colegilor succes! Va astept sa-mi spuneti care este parerea voastra.
PS. L-am introdus in blogroll si pe Mihai Malaimare, pe care va recomand sa-l cititi. Dincolo de meandrele politicului, Mihai ramane un intelectual subtire si un spirit creator. De asemenea, am adaugat-o si pe Diana Dragomir, care face o treaba excelenta cu site-ul ei inpolitics.ro. Nu in ultimul rand, au aparut si Moshe si Mordechai, un tandem haios, care realizeaza unul dintre cele mai bine scrise bloguri politice. Ce zice rabbi, e multumit de voi?
6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „Stati pe pace: nu candidez la vreo primarie de sector!

  1. darius f

    Da totusi despre numirea lui Vanghelie, nici o opinie?

  2. Cristian

    Pai daca dvs nu comentati, Iliescu nu comenteaza, Adrian Nastase nu comenteaza…

    …sa comentez eu un teoretic votant al PSD. Si Ponta.

    Nu ma duc la vot. Sau ma duc ca sa-l votez pe Orban, pe principiul ca oricine care e cat de cat decent si i se opune lui Basescu e bun pentru mine.

    Daca voi, PSD-ul, nu doriti sa captati aceste voturi, eu ce sa fac ?!

    Sa ma rog de voi, toti cei care nu doriti sa comentati, ca sa-l dati jos pe Prostanac ?

    Pai daca voi nu va dati seama…ma scuzati de duritatea a ce urmeaza, dar mie chiar mi se rupe !

  3. dmihalache

    Tu care crezi ca e opinia mea?

  4. Nici noi n-am sta mult pe gânduri şi ne-am altoit blogrollul.
    Rabbi nu e niciodată mulţumit. Sau mă rog, nu cu noi. Ceea ce ne convine din punct de vedere hetero. Are el o chestie. L-am tot pisat că şi în politica băştinoasă e nevoie să se adopte principiul de bază al scrierii iudaice: adică de la dreapta la stânga. Şi el ne răspunde: bine, bre, bine. Cu scrisul se rezolvă, ce facem cu cititorii ?

  5. Nici noi n-am stat mult pe gânduri şi ne-am altoit blogrollul.
    Rabbi nu e niciodată mulţumit. Sau mă rog, nu cu noi. Ceea ce ne convine din punct de vedere hetero. Are el o chestie. L-am tot pisat că şi în politica băştinoasă e nevoie să se adopte principiul de bază al scrierii iudaice: adică de la dreapta la stânga. Şi el ne răspunde: bine, bre, bine. Cu scrisul se rezolvă, ce facem cu cititorii ?

  6. Cristian

    @dmihalache

    Eu stiu foarte bine care este opinia ta. Dar m-a „enervat” lipsa unui comentariu. 🙂

    Problema este alta; eu cat de cat sunt pasionat de politica, sunt oarecum de stanga(chiar daca PSD a facut si politica de dreapta cat a fost la guvernare, si inteleg si de ce a facut asta).
    Altfel spus sunt un simpatizant al PSD, sunt informat, citesc ziare si urmaresc „toc-souri” in masura in care pot, dar nu il simpatizez intr-atat incat sa votez chiar orice imi propune.

    Insa mi se pare ca din 2005-2006, PSD-ul care imi place mie se bazeaza mai mult pe bloguri si pe simpatizanti din acestia ca mine.

    Vreau sa spun ca NU SE POATE sa nu comentezi ! Eu trebuie sa ma identific cu cineva, iar tu trebuie sa fii interesat de voturile mele. Lasand la o parte distanta dintre Bucuresti si Baia Mare, si statutul PSD care garanteaza nu stiu ce autonomie.

    Pentru asta tu, Ion Iliescu, Adrian Nastase, Corina Cretu, altii care doresc, trebuie sa comenteze.

    Legat strict de nominalizarea lui Vanghelie; eu am facut liceul in comunism, si imi amintesc ca prin clasa a IX a parca, la disciplina numita Ivatamant Politic, se vorbea despre „o stransa interdependenta” intre nu mai stiu cine si nu mai stiu ce.
    (putin imi pasa de zambetele pe care le starnesc cu exemplul asta din comunism; interdependenta este ceva mai mult decat o simpla legatura, inseamna ca organizatia locala si partidul in sine depind unii de altii, si asta cam anuleaza asa-zisa autonomie a organizatiei)

    La vremea aceea putin ma interesa; acum observ ca ma intereseaza mai mult pe mine, decat pe liderii PSD.
    Cu alte cuvinte organizatia PSD Bucuresti nu poate face chiar orice ii trece prin cap.

    Nominalizarea de catre o organizatie locala a unui baiat care se ocupa de baxuri cu apa si servetele risca sa duca intreg partidul in derizoriu. O spun eu, un cetatean al sectorului 5.

    Vanghelie nu e propus de organizatie pentru organizatie, pentru membrii PSD, sau pentru fanii PSD, ori pentru cei care au interese, ci pentru restul oamenilor. Asa cred eu ca ar trebui sa fie.

    Organizatia PSD Bucuresti nu traieste pentru ea insasi; sau da ? Daca da, nu intereseaza.

    Poate nu ma crezi, poate nu sunt „semnificativ” pentru electoratul PSD, poate sunt „atipic”…habar n-am.

    Stiu sigur care o sa fie rezultatul.

    Vanghelie poate fi genial, poate fi un super organizator, ok, dar cand apare la televizor eu sunt tentat sa fac un recensamant al greselilor gramaticale. Asta daca sunt in forma si nu actionez telecomanda.
    Si daca mi se intampla mie chestia asta, care sunt gata sa creditez din start un exponent al PSD cu o oarecare simpatie, imi dau seama ce simte unul care nu are nici o treaba, si a nimerit intamplator la emisiunea respectiva.

    P.S. Comentariile, daca exista motive pentru asa ceva, trebuie sa fie publice indiferent de piedicile si faulturile care apar dupa ele.
    Intotdeauna dupa ploaie apare soarele, chiar daca dureaza mai mult. Situarea pe o pozitie care scoate in evidenta greselile acestei conduceri, nu poate avea decat urmari pozitive.
    In timp.

Lasă un răspuns

