La Realitatea TV, despre summit-ul NATO si gafele lui Traian Basescu

Marti am fost la Realitatea TV, invitat la emisiunea lui Razvan Dumitrescu, pe tema summit-ului NATO si a declaratiilor iresponsabile ale lui Traian Basescu pe tema relatiilor cu Ucraina si cu Federatia Rusa. Transcrierea emisiunii poate fi citita aici. Voi reveni…
Update: Ma bucur ca si unii ziaristi urmaresc cu atentie blogul meu si mai scriu despre el. „Curentul” de astazi are o asemenea citare. Ce au inteles insa ziaristii din ce am postat eu pe blog, e alta poveste…
3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „La Realitatea TV, despre summit-ul NATO si gafele lui Traian Basescu

  1. Bine că am fost noi pe fază. Că altfel o ratam. Păi anunţă-ne şi tu, Dane, înainte de a se întâmpla. Să facă şi Eol audienţă.
    A, da. Jos pălăria. Ai fost elegant ( noi n-aveam cum) şi foarte bine articulat.

  2. Darius

    Da, chiar, n-ar fi rau sa ne spui si noua macar cu cateva ore inainte. Eu nu am vazut emisiunea decat de pe la jumatate.

  3. dmihalache

    De acum promit solemn sa va anunt inainte…Ce sa fac, am si eu lipsurile mele…

Lasă un răspuns

