Inversarea valorilor…

vanghelie1

Privind poza de mai sus, care reflecta o anumita conceptie despre campania purtata pentru Parlamentul European, veti intelege poate de ce am ales sa parasesc discret PSD.

Nu e vorba doar de faptul ca Vanghelie ajunge sa spuna ca avem nevoie de oameni ca Severin…

Sa fim bine intelesi, eu n-am nimic cu Vanghelie. Am vazut ca unele stiri de presa spuneau ca am plecat din PSD din cauza lui. Gresit. Cu Marian am avut intotdeauna relatii civilizate, exceptand acele momente cand eu am considerat ca „sare calul” si cand l-am taxat public (de pilda cand urla pe coridoare ca Baniciou e homosexual, ceea ce mi s-a parut inacceptabil pentru relatiile intr-un partid politic. Sigur, Banicioiu a uitat acest episod. Acum e bun prieten cu Marian. Doar e vorba de functii…).

Problema de fond este un anumit tip de inversare a valorilor intr-o structura politica…E o sfidare a bunului simt sa concepi afise in care Vanghelie sau primarul Piedone (caruia tocmai i s-a anulat permisul de conducere la Pitesti) il recomanda pe Adrian Severin…

Imi pare rau pentru Adrian Severin. Pentru faptul ca este nevoit sa se supuna acestei umilinte publice pentru mandatul sau in Parlamentul European.

Dar despre inversarea ordinii de valori in societatea romaneasca vom mai avea prilejul sa vorbim…

3 comentarii

Din categoria Uncategorized

3 răspunsuri la „Inversarea valorilor…

  1. offtopic:
    daca esti prin zona te astept cu drag vineri, 12 iunie, de la ora 12.00, la biblioteca judeteana petre dulfu din baia mare, la o dubla lansare de carte, in prezenta autorilor
    indicii anatomice – oana stoica mujea
    blestemul manuscrisului – bogdan hrib
    iar daca iti gasesti un pic de timp sa scrii si la tine pe blog despre eveniment, o sa pui o, vorba aia, caramida intru propovaduirea culturii 🙂
    te astept

  2. VA INVIT SA VIZITATI UN BLOG NOU,NON-CONFORMIST,DEDICAT VIETII, IN CARE SPER SA VA REGASITI SI LA CARE SPER SA CONTRIBUI TI SI VOI CU MATERIALE SI OPINII,CHIAR DACA SUNT CRITICE. CU STIMA SI RESPECT CIRSTEA FLORIN.

  3. casastirilor

    DE CE IL IUBESC RUSII PE BASESCU?? In primul rand, Traian Basescu este un lider fara aderenta in zona europeana, cu toate acestea el este presedintele unei tari membre a Uniunii Europene si NATO. Asta inseamna ca ori de cate ori Rusia doreste sa “loveasca” declarativ sau prin mijloace economice in Uniunea Europeana, o poate face din gatul mainii cu Romania.____ http://casastirilor.wordpress.com/2009/07/06/il-iubesc-rusii-pe-basescu/

Lasă un răspuns

