E un om, e real…Merita sa fie Presedintele Romaniei!

Dezbaterea de ieri ne-a aratat inca odata ce il separa pe Crin Antonescu de concurentii sai. Crin este om, cu sentimente, dezamagiri sau nervozitati, fata de un Mircea Geoana care pare mai degraba o papusa mecanica, instruit sa recite ideile consultantilor americani despre cat de importanta e economia, cat a crescut somajul etc. Fata de un Traian Basescu epuizat, care si-a pierdut spontaneitatea, replica, verbul. Un Traian Basescu in defensiva, invocand la randul lui cifre, idei fumate despre rolul satului romanesc si avand obsesia dosarului „Flota” sau tremurand la auzul numelui Elenei Udrea…

Desigur, fiecare dintre voi veti avea maine o alegere de facut, in cazul in care o sa va prezentati la vot. Eu prefer un om real, sincer, spontan si, in primul rand, onest unor marionete dirijate de sforarii politicii romanesti…

PS. E vremea sa va fac o marturisire. Am lucrat, de-a lungul vietii mele, in mai multe campanii electorale pentru alegerile prezidentiale. Si in 1996, si in 2000 si in 2004…Niciodata n-am facut-o insa cu atata entuziasm personal ca acum. Pentru ca eu cred sincer ca el, Crin Antonescu, poate determina o schimbare de model politic, poate fi altceva pentru romani.  Ca ne poate demonstra tuturor ca poti fi presedinte al tarii si ca om simplu, normal la minte, modest, cu bun-simt…Ca intr-o lume in care totul se tranzactioneaza, poti sa ramai si curat, sa dormi linistit cand mergi acasa. Ca intr-o lume dominata de pragmatism si duplicitate poti sa te bati pentru valorile tale. Ca nu conteaza coalitiile obscure ale mogulilor, nici aranjamentele serviciilor secrete…Ca un Presedinte nu se stabileste la masa verde, ci e ales de popor…Asta inseamna Revolutia bunului-simt!

4 comentarii

Din categoria Uncategorized

4 răspunsuri la „E un om, e real…Merita sa fie Presedintele Romaniei!

  1. cineva

    Recunosc ca nu l-am cunoscut de la inceput pe Crin Antonescu, ca nu am stiut ce fel de om este si daca poate duce o asemenea batalie. Recunosc ca m-am indoit de multe lucruri, de capacitatea lui de efort, de mobilizare, de determinarea lui. Mi-am pus multe intrebari. Azi am un raspuns la toate intrebarile. Azi ma bucur sa vad ca am gresit cand am avut indoieli si azi pot spune, cu toata sinceritatea, ca il cunosc pe Crin Antonescu. L-am vazut in aceasta campanie cum este cu adevarat: profund autentic, de o sinceritate si „normalitate” greu de imaginat intr-o lume plina de intrigi, manipulari si mizerii, cum este lumea politica. Un om care stie cand sa se mobilizeze si cand sa glumeasca, total angajat la misiunea lui, dar fara a trage cu dintii si a tine cu orice pret sa castige de dragul functiei. Un om puternic si totusi sensibil, un lider adevarat. L-am auzit vorbind la mitinguri. L-am vazut la Pascani, imediat dupa confruntarea cu Basescu de la Cluj. A vorbit despre Romania. Rar am auzit cuvinte de o dragoste mai profunda si de un devotament mai tulburator pentru Romania si pentru oamenii ei.

    Crin arata, vorbeste si se comporta ca un presedinte si cred ca va fi un presedinte „luminat”.

  2. mircea

    Imi pare rau ca ai plecat din P.S.D.
    Te-am cunoscut in Caras-Severin avand afinitate de stanga.Sper ca asa ai ramas.Aici ai inca prieteni.

    Cu multe salutari.

  3. Liana

    Buna,
    Si mie imi pare rau ca ai plecat din PSD si imi place sa cred ca ai ramas acelasi.

  4. Criiin \m/ .
    HaideTI d-le Antonescu . :”>

Lasă un răspuns

