Doua texte interesante…

Intors din vacanta, am rasfoit un pic blogurile si am gasit doua texte interesante. Primul ii apartine lui Lilick si reprezinta o comparatie a voturilor pentru PNL de la alegerile parlamentare si prezidentiale. Cifrele ar trebui sa-i indemne pe cei care se gandesc la tot felul de „lovituri de stat” in PNL, dar si  pe ziaristii asociati acestora sau intereselor basesciene, sa-si mai puna un pic de gheata pe frunte…Un spor de 650.000 de voturi – rezultatul lui Crin Antonescu -nu e un motiv de contestare, ci o baza pentru a construi … Al doilea text interesant este cel al lui Adrian Nastase si priveste PSD. Prima analiza cat de cat lucida pe care am vazut-o dupa alegerile din decembrie trecut din directia acestui partid. Pentru ei insa, solutiile par deocamdata greu de identificat…

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Doua texte interesante…

  1. Analiza dvs. despre optiunile PNL este foarte corecta. In plus as adauga faptul ca PSD si PNL, daca nu cedeaza presiunilor uriase ale celor de la guvernare, au sansa sa elimine PDL in urmatoarele 2 legislaturi si sa devina capetele axei principale ale politicii din Romania. Este si normal, sunt singurele partide percepute cu o orientare politica destul de clara, desi componenta ideologica in Romania este tratata dupa ureche.
    Despre ideile lui A.N. nu sunt complet de acord – cred ca PSD ramane principalul partid, si asta orientandu-ne dupa cifre. A pierdut de fiecare batalia finala prin tot felul de artificii, tradari si asa mai departe. Nu vreau sa mai reiau deja replica pe care am dat-o la postul lui A.N.
    Altceva as vrea sa va intreb pe dvs. care sunteti parlamentar: ce faceti cu votul meu, ca si al celor 5,2 mil. de oameni care am fost furati duminica, 6 decembrie 2009. As vrea sa vad ca faceti ceva stimati domni. Inteleg ca mirosul de sange din PSD e puternic acum, dar vreau sa vad ce faceti sa aparati votul meu.

    Personal mi s-a parut odios ce s-a intamplat la alegeri si am simtit o revolta foarte puternica. Am simtit ca trebuie sa lupt intr-un fel si neavand alte mijloace decat sa-mi fac si eu blog, desi poate e complet nesemnificativ… dar ceva trebuie sa fac.

    Profit de ocazie sa va invit sa cititi blogul meu si, in limita timpului disponibil poate imi comunicati o parere.

    arteonblog.wordpress.com

  2. dina

    D-le Mihalache, PSD nu face opozitie in acest moment! De ce tace, de ce nu ataca virulent prostiile pe care le scoate guvernul Boc pe banda rulanta??
    Treziti-va, oameni buni, iesiti in presa, criticati mai cu tupeu, populatia e nemultumita si aveti tot sprijinul sau!

Lasă un răspuns

