Moțiunea, și după…

Ce am văzut ieri la moţiune? Am văzut un Emil Boc isteric, reşapând aceleaşi teze expirate despre parlamentarii care vor să-şi păstreze privilegiile. Probabil că aşa l-au învăţat consultanţii, că e bine să-şi facă din Parlament ţintă. Am mai văzut un Victor Ponta tern, probabil învăţat tot de consultanţi, să se adreseze grupurilor ţintă – pensionari, şomeri, poliţişti, cadre militare. Şi am mai văzut un Gabi Oprea devenit uşor vocal. Acestui băiat chiar i-a intrat în cap că e un mare om politic şi că partidul lui ar putea avea ceva şanse. De altfel, unii reprezentanţi ai ambasadelor mi-au povestit că marele ministru al apărării naţionale nu pierde nicio ocazie, în nicio discuţie, ca să vorbească despre partidul lui. Pe ei îi interesează F 16, Gabi Oprea vorbeşte despre UNPR. Un pic de gheaţă pe creier nu i-ar strica.

Crin Antonescu a avut după părerea mea de departe cea mai consistentă intervenţie. Discursul unui om de stat, cu accente şi nuanţe pe care ar trebui să le priceapă deopotrivă şi PDL-iştii şi Victor Ponta. Mă cunoaşteţi, nu-mi place să fac propagandă, însă de această dată Crin chiar a avut un discurs de preşedinte.

Ce se va întâmpla după moţiune? Cel mai probabil nimic. Lumea va merge în concediu, se va uita la Campionatul Mondial de Fotbal şi în septembrie vom mai discuta, după ce primele state de plată şi cupoane de pensii tăiate vor apărea. PDL va încerca probabil să ne ofere anumite substitute. Va remania guvernul, va da afară foarte vocal vreo doi-trei secretari de stat, va tăia probabil o afacere la prea multă vedere.

Mă îndoiesc că aceste substitute vor ţine în loc foamea populară. Tema schimbării guvernului rămâne actuală.

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Moțiunea, și după…

  1. Populatia este intr-o stare de inertie periculoasa din punctul meu de vedere, iar Basescu si PDL se joaca cu focul. Nu as vrea sa fiu prin preajma cand focul asta va arde. Citeste si aici alte comentarii http://alinbeta.wordpress.com sau intra pe http://metropola-brasov.ro/ ca sa citesti ce se mai intampla in Brasov

  2. ivydesign

    Discursul lui Crin Antonescu a fost intr-adevar impecabil. Pe al lui Victor Ponta nu am apucat sa il urmaresc. Boc a fost si ramane un isteric fara personalitate care vrea sa para dur. Este clar ca argumente nu are, nici calitati politice, este doar un executant. Ii tremurau serios dintii in gura pana a vazut votul final.

Lasă un răspuns

