politicalocala.ro

Chinezu nu se dezminte. Dupa site-ul sportlocal.ro devenit foarte popular, prietenul Cristi China Birta a lansat in aceasta saptamana politicalocala.ro. Urez succes acestui site care, sunt convins, va deveni in timp un important portal de stiri in ceea ce priveste viata politica locala.

Asa cum era firesc, prima saptamana a site-ului este dedicata judetului Maramures, de care atat  Chinezu, cat si eu ne simtim legati. Interviul pe care l-am acordat pentru politicalocala.ro il puteti citi aici.

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „politicalocala.ro

  1. MARIN

    Domnule Mihalache,
    Salut interviul dat de dvs. si sinceritatea cu care abordati problematica legata de subiectul in cauza. Va felicit, atat pe dvs. cat si pe colaboratoarea dvs I.H. pentru cartea lansata, carte pe care am sa o caut si am s-o citesc.
    Totusi imi pun o intrebare : Oare ce ar putea scrie un parlamentar PDL intr-o carte, dupa un mandat, mai ales dupa acest mandat ?

Lasă un răspuns

