Premiile „Blog de blog”: forţa cuvântului scris contează încă

N-am mai primit premii de prin liceu, când mergeam la olimpiadele şi sesiunile de comunicări ştiinţifice de istorie, economie şi filosofie. Anul acesta, juriul concursului „Blog de blog” mi-a făcut o surpriză plăcută. Blogul meu a primit unul dintre premii: „cel mai bun blog politic.”

Acest premiu mă onorează şi mă bucură în acelaşi timp. Din două motive. Pe de o parte, pentru că blogosfera este într-o continuă expansiune, astăzi sunt mii de bloguri la dispoziţia publicului on-line şi nu e uşor să ţii ritmul. Pe de altă parte, pentru că într-o lume tot mai materialistă şi mercantilistă se dovedeşte că forţa cuvântului scris contează încă. Şi că uneori cuvintele scrise pe un blog pot face mai mult decât strategiile de culise sau înţelegerile obscure. Pot crea o dezbatere directă şi deschisă.

Aş vrea să mulţumesc celor care citesc acest blog, celor care trimit comentarii, celor care au fost deranjaţi de ce am scris, celor care îl apreciază şi celor care-l înjură. Şi mai ales celor care mă încurajează să scriu.

 

4 comentarii

Din categoria Uncategorized

4 răspunsuri la „Premiile „Blog de blog”: forţa cuvântului scris contează încă

  1. Horia Irimia

    Felicitari ! Si eu am citit adesea acest blog si mi s-au parut foarte interesante , obiective, opiniile lansate .

  2. Felicitari si la cat mai multe succese online si nu numai.

  3. Emil

    Sunt prezent pe blogul dumneavoastra de prea putina vreme pentru a pretinde ca am contribuit cu ceva la premiul primit insa cu siguranta ca daca anul viitor nu se va repeta premiul cu siguranta o parte din vina va fi si a mea . Cu multa simpatie – felicitari !

Lasă un răspuns

